Fóti közösségi élet FRISSÍTÉS


A fóti gyűjtőhely felhívásra elég sokan reagáltak. Köszönjük az ötleteket, javaslatokat, építő kritikát a témával kapcsolatosan!



Mindenféle vélemény, ötlet felmerült:

  • Volt aki azt tanácsolta, hogy vezessünk be közösen egy ügyeleti rendszert. Osszunk be előre utanként 10 – 10 főt, akik az aktuális gyűjtésnapot lebonyolítják.
  • Olyan javaslat is érkezett, hogy keressünk 10 fő állandó segítőt, akik minden gyűjtést – bontást A-tól Z-ig lebonyolítanak és a költségüket osszák szét egymást között a Fóton gyűjtő Sporttársak.
  • Volt továbbá, aki teljesen közösségileg oldaná meg a gyűjtést, mindenki segítsen amiben épp tud, amíg ott van. Ha ez félóra, akkor annyi, ha több még jobb, de a Sporttárs szerint egy ilyen összefogással már problémamentes lenne minden gyűjtés.

A Derby Klub álláspontja ebben a kérdésben mindig is papírra vetett, tiszta tény volt:
Minden szatellit gyűjtőhely “kapun belül” kell megoldja a működését, a gyűjtések, bontások és minden más működési kérdés tekintetben.
Ez így működik jelenleg is, minden egyes gyűjtőhelyen. Mindenhol a tagság látja el a működéssel kapcsolatos feladatokat, a helyi gyűjtőhely vezető irányításával.

A Derby Klub továbbra sem kíván ettől az álláspontjától eltérni és nem folyik bele gyűjtőhelyek belső működésébe.

A fóti gyűjtőhely viszont annyiban eltér a felsoroltaktól, hogy az a Derby központi gyűjtőhelye.
Itt parkolnak a teherautók, itt történik a takarításuk, ide futnak be a gyűjtésekről, itt történik az átrakodás párhuzamos sprint utaknál és adminisztratív szempontból is több feladat hárul erre a gyűjtőhelyre, mint a többi szatellit gyűjtőhelyekre.

A fent felsorolt tényeket mérlegelve, a Derby Klub segítségképpen részt kíván vállalni a Fóti gyűjtőhely megfelelő működése érdekében.
A gyűjtések, bontások és az általános működést elősegítvén, a Derby Klub 3 fő munkaerőt biztosít az összes idei kiírt verseny gyűjtésre és bontásra:
– 2 főt, akik az órakezelésben, adminisztratív feladatokban, továbbá rakodásban és egyéb feladatokban segédkeznek.
– 1 főt pedig aki a pénztárt kezeli és a gyűjtéshez kapcsoló, valamint a Sporttársaknál kialakuló adminisztratív feladatok megoldásában veszt rész.

Ezzel 1 gyűjtőablak és a pénztár működése már biztosan megoldott. Ezen felül a kedves Sporttársak összefogása szükséges ahhoz, hogy a gyűjtések akár 4 ablaknál is működhessenek folyamatosan!

A gyűjtés kezdeti gördülékenységét elősegítvén, valamint a sorban állás kiküszöbölése érdekében egyelőre két időzónára osztjuk a fóti gyűjtést, óratípusok alapján:
Az első 1,5 órában gyűjtjük az egyik csapatot, a második 1,5 órában a másikat és utanként váltjuk a sorrendet.
Ezzel és a Sporttársak összefogásával reményeink szerint sorban állás nélkül, gördülékenyebben tud működni a begyűjtés.

A Derby Klub 2021-es versenykiírásában nem szerepel plusz költségtérítési kötelezettség a gyűjteni nem kívánó Sporttársak részére, így ezt az előző felhívásban sem tényként, csupán megoldási javaslatként tettük, a fóti gyűjtőhely megfelelő működése és a gyűjtésben segédkező / nem segédkező Sporttársak egyenlősége érdekében.

Összegezve, a Derby Klub 3 fő állandó munkaerőt biztosít a fóti gyűjtőhely működésének elősegítésére!
Ezen felül javasoljuk, hogy mindenki, ahogyan tud járuljon hozzá a gyűjtőhely megfelelő működéséhez.
Aki tud munkával, aki nem, az anyagi hozzájárulással a segédkezők részére.

Köszönettel:
Derby Klub



Speak Your Mind

*

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Elérhetőségeink

galambderbyklub@gmail.com